Wiadomości branżowe

Kampania NESCAFÉ GOLD dla kochających kawę

Kampania NESCAFÉ GOLD dla kochających kawę
Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD to idealna mieszanka ziaren arabiki i robusty, gwarantująca niezwykle głęboki smak  – mówi Dorota Gawrońska, Senior Product Manager marki NESCAFÉ GOLD. W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan page’u NESCAFÉ na Facebooku. Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę NESCAFÉ GOLD widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze. Działania będą dodatkowo wzmocnione

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy NestlĂŠ, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.

Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD to idealna mieszanka ziaren arabiki i robusty, gwarantująca niezwykle głęboki smak  – mówi Dorota Gawrońska, Senior Product Manager marki NESCAFÉ GOLD.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan pageu NESCAFÉ na Facebooku.

Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę NESCAFÉ GOLD widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze.

Działania będą dodatkowo wzmocnione degustacjami w największych sieciach handlowych. Przez trzy weekendy maja i czerwca w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce będzie można spróbować kawy NESCAFÉ GOLD oraz nowości NESCAFÉ GOLD Crema i NESCAFÉ GOLD Intense.

Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis Sp. z o. o., za zakup mediów oraz kampanię digitalową odpowiada MEC Sp. z o.o., a za działania w sieciach handlowych agencja HAVAS.

Ĺšródło NestlĂŠ Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Wyśmienite piwo, regionalna kuchnia i muzyka na żywo - za nami dziesiąte jubileuszowe Koźlaki Bielkowskie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy