Piwa Wiadomości branżowe

Nastroje Polaków w przededniu UEFA EURO 2012™

Do rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie pozostały niecałe 4 tygodnie. Turniej, do którego przygotowujemy się od pięciu lat będzie wielkim, nie tylko sportowym wydarzeniem. Carlsberg, Oficjalny Sponsor UEFA EURO

Do rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie pozostały niecałe 4 tygodnie. Turniej, do którego przygotowujemy się od pięciu lat będzie wielkim, nie tylko sportowym wydarzeniem. Carlsberg, Oficjalny Sponsor UEFA EURO 2012™ zbadał nastroje Polaków przed nadchodzącą imprezą.

KIBICUJEMY NASZEJ DRUĹťYNIE, Z UMIARKOWANYM OPTYMIZMEM

Wyniki badania pokazują, że wśród Polaków jest więcej optymistów (33,8%) niż pesymistów (25,6%). Jednak mimo to, większość z nas uważa, że Polska nie jest przygotowana do turnieju (52,4%). Inaczej oceniamy nasze sportowe szanse, w wyjście z grupy wierzy aż 57,5% badanych.

Polacy wskazują, że decydującym czynnikiem, który może nam w tym pomóc jest ambicja (41,7%). W dalszej kolejności stawiamy, że będzie nam sprzyjać fakt bycia gospodarzem (10,3%) i zgranie drużyny (8,3%).

ZASKOCZYMY GOŚCINNOŚCIĄ

Polacy są generalnie zadowoleni z własnego wizerunku, pierwsze trzy wymienione skojarzenia są to pozytywne nastawienie do ludzi (13,4%), patriotyzm (7,7%) i gościnność (7,3%). Jednocześnie to właśnie przysłowiowa “polska gościnność” jest w opinii badanych (40,3%) cechą, którą możemy pozytywnie zaskoczyć gości z zagranicy.

NADZIEJE ZWIĄZANE Z UEFA EURO 2012™

Mamy nadzieję, że UEFA EURO 2012™ pozytywnie wpłynie na postrzeganie nas jako kraju i społeczeństwa przez gości z zagranicy. Chcielibyśmy, żeby z Polską kojarzone były zaradność (20,4%), tradycja (16,2%), piękne kobiety (12%), ale także humor (9,6%) i dobra kuchnia (9%). Czyli cechy, które pozytywnie nas wyróżniają, ale według badanych prawie w ogóle nie są nam przypisywane przez inne narody.

W opinii badanych podczas EUFA EURO 2012™ oprócz meczów piłki nożnej atrakcją dla gości będą zabytki, imprezy i ludzie,  a także jedzenie i natura.

Carlsberg Polska, Oficjalny Sponsor UEFA EURO 2012™ dostrzega, że Polacy wiążą duże nadzieje z nadchodzącym turniejem. Właśnie dlatego wspieramy Polaków  akcją DAMY RADĘ!, poprzez którą zachęcamy do pokazania Polski i siebie z  najlepszej strony.

Obecnie razem z Konsumentami tworzymy przewodnik po najciekawszych miejscach Polski dla zagranicznych gości. Przygotowujemy również liczne atrakcje w czasie trwania mistrzostw, jak Carlsberg FanCampy, czy projekt Fan City Tour oraz w stworzenie oficjalnych stref kibica, co przełoży się na wyjątkową atmosferę. Wszystkie działania prowadzimy po to, żeby nadchodzący turniej był najlepszy w historii, a Polacy pokazali się z najlepszej strony. – podsumowuje Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg Polska.

A to już wiesz?  Wyśmienite piwo, regionalna kuchnia i muzyka na żywo - za nami dziesiąte jubileuszowe Koźlaki Bielkowskie

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18% (Carlsberg Polska za Nielsen, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy