Wiadomości branżowe

Rusza nowa kampania reklamowa piwa Łomża

 5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa z Łomży. W kampanii wykorzystane będą wiodące stacje: Polsat, TVN i TVP oraz stacje o mniejszym zasięgu: TV4 i TVN7. Reklamy

 5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa z Łomży. W kampanii wykorzystane będą wiodące stacje: Polsat, TVN i TVP oraz stacje o mniejszym zasięgu: TV4 i TVN7. Reklamy piwa Łomża będzie można zobaczyć także w popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych.

W kolejnych miesiącach kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie silna kampania outdoorowa oraz reklama w internecie. Oprócz kreacji wizerunkowych pojawią się też działania wspierające nowe warianty produktowe piwa Łomża.

– To już trzecia kampania naszej marki prowadzona pod hasłem „Łomża. Mały browar z dużym piwem” – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager Łomży. – Pierwsza, która w 2010 roku przyniosła 31 proc. wzrost sprzedaży, została nagrodzona złotą statuetką EFFIE. Druga – ubiegłoroczna – przyczyniła się do pobicia wolumenowego rekordu z roku 2010. Tegoroczne działania, oprócz wsparcia realizacji celów sprzedażowych, mają za zadanie umocnienie pozycji Łomży jako najsilniejszej marki piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram. Współautorem strategii kampanii jest firma doradcza Touch Ideas.

Planowanie i zakup mediów: Starlink.

Produkcja TV: Alwernia Studios.

Reżyser: Bartek Cierlica.


 

A to już wiesz?  Piwo Kasztelan Niepasteryzowane teraz dostępne także prosto z beczki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy