Piwa Wiadomości branżowe

Piłkarskie atrakcje Carlsberga we wszystkich Oficjalnych Strefach Kibica

Piłkarskie atrakcje Carlsberga we wszystkich Oficjalnych Strefach Kibica W każdym z miast gospodarzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej, kończą się przygotowania Oficjalnych Stref Kibica. Na gości spragnionych wspólnej zabawy, czekają nie

Piłkarskie atrakcje Carlsberga we wszystkich Oficjalnych Strefach Kibica

W każdym z miast gospodarzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej, kończą się przygotowania Oficjalnych Stref Kibica. Na gości spragnionych wspólnej zabawy, czekają nie tylko transmisje meczów na wielkich ekranach, ale także liczne niespodzianki. Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, również angażuje się w powstawanie wszystkich Fan Zonów.

Carlsberg wspiera UEFA EURO najdłużej ze wszystkich sponsorów, od 24 lat. W tym czasie brał aktywny udział w powstawaniu Oficjalnych Stref Kibica na kolejnych turniejach. Dzięki ogromnemu doświadczeniu wie, jakie są oczekiwania kibiców odwiedzających Fan Zony. Właśnie dlatego, przygotował dla kibiców piłki nożnej liczne atrakcje.

Nachodzące Mistrzostwa Europy są dla Polaków doskonałą okazją do pokazania się z jak najlepszej strony. Carlsberg, jako oficjalny sponsor turnieju, pragnie im w tym pomóc, tworząc miejsca, w których kibice będą mogli wspólnie bawić się i razem tworzyć atmosferę tego wydarzenia. Dlatego też aktywnie angażujemy się w przygotowanie każdej ze stref kibica w miastach organizatorach turnieju ─ mówi Krzysztof Łojek, kierownik projektu UEFA EURO 2012™.

Carlsberg Flagship Bar

W Fan Zonach znajdujących się w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu stanęły już Flagship Bary Carlsberga. To dwupoziomowe, multimedialne bary, wyposażone w ultra szybkie systemy lejące piwo oraz ekrany LED o łącznej powierzchni czterdziestu metrów kwadratowych. Zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o potrzebach rozgrzanych piłkarskimi emocjami fanów. Na parterze budynku znajduje się część barowa, w której kibice będą mogli ugasić swoje pragnienie piwem Carlsberg. Na górnym poziomie, stanowiącym strefę VIP, znajduje się taras z doskonałym widokiem na główną scenę.

Flagship Bar Carlsberga to innowacyjne centrum rozrywki, wyposażone w 9 ultra szybkich systemów lejących piwo, o wydajności ponad 3400 piw na godzinę. Każda osoba czekająca na Carlsberga będzie mogła także wziąć udział w multimedialnej grze, w której wykorzystana zostanie najnowsza technologia odczytującą ruch ludzkich rąk.

A to już wiesz?  Cooler Natural Radler: orzeźwiające połączenie piwa i lemoniady

Carlsberg Football Park

We wszystkich Oficjalnych Strefach Kibica powstaną również Carlsberg Football Parki, w których każdy kibic będzie mógł pomalować twarz w barwy drużyny, której kibicuje oraz zagrać za darmo w piłkarzyki na jednym z kilkudziesięciu przygotowanych stołów.

Aktywności CSR

Carlsberg, jako marka odpowiedzialna społecznie, przygotował także aktywności związane z dbaniem o środowisko i odpowiedzialnym spożyciem alkoholu. Podczas trwania turnieju, w Oficjalnych Strefach Kibica zostaną ustawione specjalne kosze na plastikowe kubeczki. Kolorystyka każdego z nich będzie odpowiadać barwom narodowym drużyn, które danego dnia rozgrywają swoje mecze w ramach UEFA EURO 2012™. Fani wrzucając do nich zużyte opakowania, jednocześnie oddają głosy na zespół, któremu kibicują. Na koniec każdego dnia, ogłaszane są wyniki ekologicznej zabawy. Akcja, która jest dodatkową atrakcją dla gości Fan Zonów, jednocześnie zachęca kibiców do nieśmiecenia.

Oprócz tego, wybrani goście strefy gastronomicznej od hostess Carlsberga otrzymają opaski, które symbolizują poparcie dla akcji promującej odpowiedzialne spożycie alkoholu – “Be safe. Be in control. Be smart.”

Gadżety kibica

Wszyscy goście Strefy Kibica, którzy swoim wyglądem i pozytywnym zachowaniem zwrócą na siebie uwagę hostess Carlsberga, otrzymają specjalnie przygotowane włoski kibica w polskich barwach narodowych.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18% (Carlsberg Polska za Nielsen, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy