Wiadomości branżowe

Najwyższa jakość w nowej oprawie

NESCAFÉ Collection to kolekcja kaw najwyższej jakości, zawierających 100% ziaren arabiki. Teraz ich nowe, eleganckie opakowania w pełni oddają charakter wyjątkowej zawartości. Zastosowanie unikalnego mechanizmu „aroma-lock” w zakrętce gwarantuje większą trwałość aromatu. NESCAFÉ Collection składa się z trzech, unikalnych kaw o wyjątkowym smaku i aromacie. Ich luksusowy charakter podkreśla

NESCAFÉ Collection to kolekcja kaw najwyższej jakości, zawierających 100% ziaren arabiki. Teraz ich nowe, eleganckie opakowania w pełni oddają charakter wyjątkowej zawartości. Zastosowanie unikalnego mechanizmu „aroma-lock” w zakrętce gwarantuje większą trwałość aromatu.


NESCAFÉ Collection składa się z trzech, unikalnych kaw o wyjątkowym smaku i aromacie. Ich luksusowy charakter podkreśla nowe, eleganckie opakowanie o opływowym kształcie.


Intensywne doznania smakowe gwarantuje konsumentom kawa NESCAFÉ Espresso. Mała, czarna, a przy tym intensywna i aromatyczna kawa została stworzona z perfekcyjnie dobranych ziaren arabiki. Jej charakterystyczną cechą jest idealna crema – gęsta kawowa pianka, która tworzy się na powierzchni espresso.


Miłośnikom kaw o mocnym smaku polecamy NESCAFÉ Alta Rica. Sekret jej wyjątkowego, zdecydowanego smaku tkwi w najwyższej jakości ziarnach arabiki, ręcznie zbieranych w wysokogórskich rejonach Ameryki Środkowej. Starannie wyselekcjonowane, mocno palone ziarna, nadają tej kawie wyjątkową wyrazistość i intensywny aromat.


Dla znawców kawy ceniących łagodny smak i bogaty aromat Nestlé przygotowało NESCAFÉ Cap Colombie. Produkt ten swój wyjątkowy charakter zawdzięcza najszlachetniejszym ziarnom arabiki zbieranym z kolumbijskich plantacji, które słyną z doskonałych odmian kawy. Łagodne palenie ziaren sprawia, że kawa ma niezwykle delikatny smak i bogaty aromat.


Sugerowana cena kaw NESCAFÉ Alta Rica oraz NESCAFÉ Cap Colombie wynosi ok. 28 zł za 100-gramowe opakowanie, natomiast NESCAFÉ Espresso będzie dostępne w cenie ok. 23 zł.


Na wszystkich opakowaniach kaw NESCAFÉ Collection został umieszczony Kompas Ĺťywieniowy Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych danego produktu.


Od sierpnia ruszyła kampania telewizyjna kawy NESCAFÉ Collection prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN Style, TVN 24, Discovery). Równoległe z reklamą telewizyjną prowadzona jest promocja w kinach. Adaptacją opakowania na rynek polski zajmowała się agencja ArtGraph, natomiast kreację spotów reklamowych przygotowała agencja McCann Erickson Polska.

A to już wiesz?  Studenci naturalnie bawią się z, Amberem Naturalnym

Ĺšródło NestlĂŠ Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy