Informacjaprasowa
PEPSI „THE ART OF FOOTBALL”
ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART
W SAMEJ LIDZE!
Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.- Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całym świecie. Gdy na tym miejscu wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca kreatywnością i inspiruje!Czy można połączyć tak dwa inne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie „The Art of Football”,będącym ważnączęściątegorocznej kampaniifutbolowejtej marki, udowadnia, iż istnieje wówczas dodatkowe.
Do wymianie w ramach projektu „The Art of Football” Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławypiłkarzy. Już samo z tych nazwisk wśród piłkarskich fanów może wywołać okrzyk zachwytu, oraz co dopiero sześć!Leo Messi, Sergio AgĂźero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere – oni wszyscy wzięli wkład w tym planie i zostali globalnymi ambasadorami popularności w 2014 roku.Znanego nowojorskiegofotografaDannyegoClinchapoproszono o wykonanie surowych, czarno-białych zdjęć, które składały wyjątkowy charakter piłkarzy.
„Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom było dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na tych oszczędnych w formie zdjęciach wspaniale widać osobowość sportowców” – powiedział DannyClinch.
https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg
Gdy ale najlepiej podkreślić energiękażdej gwiazdy futbolu? Z ostatnim wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art – Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia;
Jaz – artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN – brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen – artysta sztuk wizualnych postępujący w Barcelonie; Ever – argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos – artysta sztuk wizualnych z Holandii.Młodzi artyści, płynący z obecnych tychże krajów, co sześciu piłkarzy,przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmui unikalne grafiki.Na ich rolach gwiazdy futbolu robią wrażenie, jakby ubiegły w kroku. Także dzięki zastosowaniu dynamicznej kreski oraz intensywnych kolorów, udało się znakomicie zilustrowaćpasję i kreatywność piłkarzy.
Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy zaprezentowano w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Stevea Lazaridesa, drinka z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksyego, znanego na całym świecie artysty ulicznego.
„Połączenie żywej energii streetartu z surowymi czarno-białymi zdjęciami wywiera na odbiorcachogromne wrażenie. W niniejszym projekcieartyści mogą przedstawić swój unikalny stylw zupełnie różny rodzaj. Zazwyczaj ludzie idąc ulicą zatrzymują się na chwila sekund, by zobaczyć ich prace, tym jednocześnie są to stałe dzieła sztuki, zaprezentowane na płótnach. Ta ogromna kolekcja prac dowodzi, że udało się połączyć te dwa wglądy w niezwykle innowacyjny technologia” – powiedział Steve Lazarides.
Innowacyjny projekt „The Art of Football” jest znaczącą częścią tegorocznej kampanii futbolowej Pepsi.
„Zarówno artyści, jak również piłkarzeznani są z ciekawej pasji, energii oraz kreatywności. Dzięki temu mieszka między nimi instynktownepołączenie. Pepsi z czystą pasją zaangażowało się w obecny niesamowity, artystyczny projekt, w którym udało się wspaniale oddać dynamizm światowej sławy piłkarzy.Poprzez innowacyjną fuzję świata produkcje i piłki nożnej, Pepsi zachęca odbiorców do działania się radością z muzyki, co idealnie pasuje nasze motto ŝyj chwiląÂŤ”- powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Aby poznać kulisy prac artystów w ramach projektu Pepsi „The Art of Football”zapraszamy do nauczenia się z filmem video dostępnym pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg&feature=youtu.be.
GRATKA DLA KOLEKCJONERÓW! – LIMITOWANA EDYCJA PUSZEK PEPSI Z WIZERUNKAMI GWIAZD FUTBOLU
Z przyczyny tegorocznej globalnej zgodności z sześcioma światowej sławy piłkarzami, specjalnie dla miłośników futbolu Pepsi zawarła na polski rynek limitowaną seriępuszek.Każda z nich stanowi opatrzona wizerunkiem drinka z wszystkich ambasadorów Pepsi w 2014 roku – Leo Messiego, Sergio AgĂźero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilsherea.
Również na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25loraz na puszce Pepsi Max dostaje się wizerunek Leo Messiego, w nowym czasie okrzykniętego „geniuszem futbolu”!
Reklamy na temat artystów street art, którzy wzięli wkład w układzie Pepsi „The Art of Football”:
Hattie Stewart – autorka grafikiJacka Wilsherea- brytyjska Ilustratorka młodego pokolenia, któraszturmem przebija się do artystycznego świata. Jest modna z pięknych, przeprowadzonych w komiksowym stylu grafik zdobiących okładki magazynów także z programów wystaw sklepowych. Ostatnio ogłosiła nawiązanie zgodności z projektantem mody Markiem Jacobsem.
Ever- autor grafiki Leo Messiego- Ever, czyli NicolĂĄs Romerojest pochodzącymz Buenos Aires artystą, który inspirację ma z funkcji Francisa Bacona i Vincenta van Gogha. Ever jest rozumiany z portretów, które prowadzi przy zachowaniu farb w sprayu oraz nanoszonych pędzlem.
Jaz – autor grafikiSergio AgĂźero- Franco Fasoli (znany jako Jaz) rozpoczynał swoją przygodę ze klasą, jako grafficiarz uliczny. Jest jakimś z centralnych także dużo istotnych twórców, którzy rozpoczynaliśmy pracę artystyczną na ulicach Buenos Aires w połowie lat 90-tych.
MerijnHos – autor grafikiRobina van Persiego- ilustrator i artysta wizualny idący w Holandii. Hos dzieli nasz czas między pracę ilustratora na potrzeby projektów komercyjnych a prowadzenie swoich upodobań artystycznych, tworzenie projektów, organizowanie wystaw oraz tworzenie niezależnych publikacji.
Zosen – autor grafiki Sergio Ramosa – argentyński artysta, który zrodził się w Buenos Aires a wychował w Barcelonie. Zosen prowadzi warsztaty graffiti w Barcelonie. Istnieje też współzałożycielem ulicznej marki odzieżowej AnimalBandido.
Ricardo AKN- autor grafiki DavidaLuiza – brazylijski ilustrator, fotograf i artysta uliczny z Sóo Paulo, który przenosi nowe pomysły na plac sztuki miejskiej. Tworzy murale, istnieje też artystą plastykiem i ilustratorem.
Więcej porady dotyczących Pepsi dostaje się na karcie: www.pepsi.com.Zapraszamy zarówno do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/PEPSIpl.
O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Layi Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło „Performance with Purpose” staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.