Piwa Wiadomości branżowe

Wygrywaj codziennie bilety na UEFA EURO 2012™ od marki Carlsberg

Carlsberg Polska – Oficjalny Sponsor UEFA EURO 2012 – rozpoczyna promocję, w której nagrodami są bilety na mecze UEFA EURO 2012. Wszyscy, którzy kupią piwo Carlsberg, mają szansę wygrania codziennie przez rok zestawu

Carlsberg Polska – Oficjalny Sponsor UEFA EURO 2012 – rozpoczyna promocję, w której nagrodami są bilety na mecze UEFA EURO 2012. Wszyscy, którzy kupią piwo Carlsberg, mają szansę wygrania codziennie przez rok zestawu dwóch biletów na mecze Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Pierwsze losowanie odbędzie się 2 maja.


Bycie oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2012 wiąże się z szeregiem praw i przywilejów. Należą do nich m.in. wyłączność korzystania z logotypu UEFA EURO 2012 czy organizowania tzw. „public viewing”, czyli pokazów meczów UEFA EURO 2012 na ekranach  o przekątnej przekraczającej 3 metry. Takich praw nie posiadają żadne inne marki piwne. – podkreśla Wojciech Ĺťabiński, dyrektor ds. EURO 2012 w Carlsberg Polska – Jako oficjalny sponsor, Carlsberg dysponuje również możliwością promowania i dawania szansy wygrania tego, co najcenniejsze dla wszystkich kibiców, czyli biletów na mecze UEFA EURO 2012.


Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Aby wygrać bilety na UEFA EURO 2012, wystarczy kupić piwo Carlsberg w butelce o pojemności 0,5l lub 0,66l  albo w puszcze 0,5l oznaczone promocyjną etykietą. Następnie należy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS-em lub rejestrując na stronie internetowej www.carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Każdego dnia gra rozpoczyna się od nowa – wszystkie zgłoszenia są ważne tylko w jednym losowaniu. Dzięki tak sprawiedliwym zasadom, wszyscy kibice mają równe szanse. Podwójne bilety będą rozdawane codziennie od 2 maja przez cały rok. Szczegółowe informacje znajdują się  na opakowaniach promocyjnych piwa Carlsberg oraz w regulaminie dostępnym na stronie www.carlsberg.pl.


Podczas marcowej rejestracji UEFA odnotowała ponad 12 milionów zgłoszeń, aż 88% z nich pochodzi z Polski i Ukrainy. Zainteresowanie wejściówkami wśród kibiców jest ogromne, dlatego postanowiliśmy umożliwić fanom piłki nożnej i piwa Carlsberg uczestnictwo w tym piłkarskim święcie, nawet jeżeli nie zostaną wyłonieni w oficjalnym losowaniu UEFA. Dzięki promocji marki Carlsberg wszyscy pełnoletni kibice będą mieli szansę na zdobycie biletów codziennie przez cały rok. – dodaje Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.

A to już wiesz?  Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

UEFA EURO 2012 nie jest pierwszą tego typu imprezą, jaką wspiera Carlsberg.  W roli sponsora Mistrzostw Europy w piłce nożnej marka występuje już po raz siódmy. Pomimo tego, że organizacja tak dużej imprezy, jest ogromnym wyzwaniem, zdobyte przez lata doświadczenie pozwoli zrealizować cel, jaki zespół marki Carlsberg postawił przed sobą – UEFA EURO 2012 będą najlepszymi mistrzostwami w historii tego piłkarskiego święta.


Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja EURO RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii agencja Byss.pl, a za działania PR Ciszewski Public Relations. Opakowania oraz materiały POS przygotowała agencja Szwejkowski.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy