Wiadomości branżowe

Wiosenna promocja Nespresso 2012

W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w wysokości 140 zł lub 180 zł. Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, wprowadza wiosenną promocję dla konsumentów. W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup dowolnego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w postaci zwrotu pieniędzy na konto. Wartość rabatu to 140 zł lub 180 zł, w zależności od modelu wybranego ekspresu. Promocja obejmuje wszystkie maszyny z asortymentu Nespresso. Wśród nich również nowości – między innymi ekspresy PIXIE w nowych kolorach, które w sprzedaży pojawią się już 1 kwietnia br. Nowe obudowy jednej z najpopularniejszych maszyn Nespresso stworzone zostały w 98% z recyklingowanych, aluminiowych kapsułek Nespresso Grand Crus. Ekspresy objęte promocją zakupić można w warszawskim butiku Nespresso, u partnerów handlowych, a także poprzez infolinię i w sklepie internetowym marki. Materiały promocyjne do kampanii Spring Promotion zaprojektowała agencja McCann Paris.   * * * Informacja o Nestlé Nespresso SA Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy

W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w wysokości 140 zł lub 180 zł.

Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, wprowadza wiosenną promocję dla konsumentów. W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup dowolnego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w postaci zwrotu pieniędzy na konto. Wartość rabatu to 140 zł lub 180 zł, w zależności od modelu wybranego ekspresu.

Promocja obejmuje wszystkie maszyny z asortymentu Nespresso. Wśród nich również nowości – między innymi ekspresy PIXIE w nowych kolorach, które w sprzedaży pojawią się już 1 kwietnia br. Nowe obudowy jednej z najpopularniejszych maszyn Nespresso stworzone zostały w 98% z recyklingowanych, aluminiowych kapsułek Nespresso Grand Crus. Ekspresy objęte promocją zakupić można w warszawskim butiku Nespresso, u partnerów handlowych, a także poprzez infolinię i w sklepie internetowym marki.

Materiały promocyjne do kampanii Spring Promotion zaprojektowała agencja McCann Paris.

 

* * *

Informacja o NestlĂŠ Nespresso SA

NestlĂŠ Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter i www.nespresso.com/pl.

* * * 

Dodatkowe informacje na temat Nespresso dostępne są:

W butiku Nespresso – Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na profilu Nespresso w serwisie Facebook.com: www.facebook.com/Nespresso

* * * 

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick 

tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: [email protected]

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska 

A to już wiesz?  Certyfikat "Dobry Produkt - Wybór Ekspertów 2012" dla Pszeniczniaka z Browaru Amber

tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: [email protected]

Ĺšródło NestlĂŠ Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy