Skip to content
piątek, 5 grudnia, 2025
Latest:
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Jak jeść lżej, a nadal smacznie? Lato w kuchni
  • 22 sierpnia – międzynarodowy dzień bułeczek bao, czyli święto azjatyckiej kuchni
  • 5 pytań o nabiał, które zawsze chciałeś zadać
  • Jak wspierać karmiące mamy? Oto jest pytanie!
Przejmij scenę razem z Rockstar

Burgundia

Aktualności i wiadomości prasowe: napoje, żywność, Francja

  • burgundia.pl
  • Aktualności
  • Alkohole
  • Herabta
  • Napoje
  • Kawa
  • Przepisy
  • Żywność
    • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia, 202121 kwietnia, 2021 burgundia.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.burgundia.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.burgundia.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink ebay #rockstar energy drink orange #rockstar energy drink gta #rockstar energy drink sponsorship #energetyzujące #rockstar energy drink de code eingeben
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero w warszawskiej centrali Banku Millennium

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero w warszawskiej centrali Banku Millennium
Green Caffè Nero właśnie otworzyło swoją 69. kawiarnię w Warszawie – tym razem w ramach konceptu lokalu współtworzonego z użytkownikiem. Nowa kawiarnia zlokalizowana jest w centrali Banku Millennium na warszawskim Mokotowie

Weekend food trucków w CH Osowa

Weekend food trucków w CH Osowa
Weekend dla fanów jedzenia z całego świata w CH Osowa.

Pastena – pasta z suszonych pomidorów z oliwkami

Pastena – pasta z suszonych pomidorów z oliwkami
Kontakt dla mediów: Maciej Sztupek PR&Marketing Manager [email protected] tel. 795 141 366

Ruszyła pierwsza edycja Race to Racer Caffè Vergnano… czas na Kraków!

Ruszyła pierwsza edycja Race to Racer Caffè Vergnano… czas na Kraków!
Czy można połączyć sportowe emocje z parzeniem kawy? Oczywiście, że tak! 8 września w Krakowie ruszają eliminacje do ogólnopolskiego konkursu baristycznego Race to Racer Caffè Vergnano.

Popularne mity o diecie dziecka między 1.a 3. rokiem życia – znasz je?

Popularne mity o diecie dziecka między 1.a 3. rokiem życia – znasz je?
Pozory mogą mylić – dziecko w wieku 1-3 lata, chociaż nie jest już niemowlęciem, nie jest też małym dorosłym. Z tego powodu jego dieta nadal powinna różnić się od jadłospisu starszych członków rodziny. Rozprawiamy się

Największa restauracja MAX Premium Burgers w Polsce wkrótce w Forum Gdańsk

Największa restauracja MAX Premium Burgers w Polsce wkrótce w Forum Gdańsk
Już 6 listopada br. o godzinie 9:00 zostanie otwarta kolejna restauracja szwedzkiej sieci MAX Premium Burgers.

Na warszawskim Żoliborzu otworzyła się self service gelateria Ice Dream

Na warszawskim Żoliborzu otworzyła się self service gelateria Ice Dream
Na początku kwietnia na Żoliborzu otworzyła się lodziarnia Ice Dream - jedyne miejsce w Warszawie, w którym można samodzielnie skomponować wymarzony deser, łącząc ulubione smaki włoskich lodów z kolorowymi dodatkami.

Ozonowanie żywności – skuteczna metoda oczyszczania produktów spożywczych

Ozonowanie żywności – skuteczna metoda oczyszczania produktów spożywczych
Zdrowe odżywianie to nie tylko odpowiednio zbilansowana dieta i regularnie spożywane posiłki – ogromne znaczenie ma również jakość jedzenia. Jak pozbyć się pestycydów, antybiotyków czy ulepszaczy z pożywienia? Skutecznym

EKO PLANETA

EKO PLANETA
Poznaj markę BIO PLANET – producenta i dystrybutora certyfikowanych produktów ekologicznych, który od 12 lat popularyzuje wśród swoich klientów ideę zdrowego odżywiania i inspiruje do poszukiwania nowych, nieskażonych chemi�

Mundialowy finger food

Mundialowy finger food
Przed nami ponad miesiąc piłkarskich zmagań! O to, aby podczas celebrowania mundialowych emocji nie zabrakło pysznych przekąsek, zadba FRoSTA.
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Partnerzy
    norweski nauka, języka przez skype,tłumaczenia norweski nauka, języka przez skype,tłumaczenia norweski nauka, języka przez skype,tłumaczenia
Tagi
alkoholcejcychDrinkidzifreixenetjakojestKoktajleLIFESTYLEmarkinbspoacutepiwapiworokutaktymwinaŻywienie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.