Konkursy

Proponujemy wycieczkę do krainy rozkoszy, oazy radości, estetyczna i koloru

Proponujemy wycieczkę do krainy rozkoszy, oazy radości, estetyczna i koloru
Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE. 10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi

Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.

10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredome”.

Zapraszamy w fotograficzną podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.

Informacja prasowa
Warszawa, 14kwietnia 2014 r.

4 edycja konkursu fotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE

4. zadanie: WELCOME TO THE PLEASUREDOME

Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10kwietnia 2014 rokuruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredome”.

Zapraszamy w fotograficzą podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru. Zapraszamy w fotograficzą wycieczka do krainy rozkoszy, oazy radości, ładna i koloru.

Wiosna to czas pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pracach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których rządzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda chwila jest apoteozą wiosny. Zapraszamy w fotograficzą wycieczka do krainy rozkoszy, oazy radości, ładna i koloru.

Wiosna ostatnie chwila potrzebnej energii i eksplozji kolorów. Zapiszcie na indywidualnych pozycjach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w jakich prowadzą witalne siły krwie i króluje hedonizm, i każda sekunda jest apoteozą wiosny.

Temat zadania wyjaśnia członek jury,Piotr Welc:

„Proponujemy, abyście wybrali się w podróż. Dosłownie lub w przenośni. W stronę radości i energii. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piękno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję dobrego życia.”

„Proponujemy, abyście wybrali się w droga. Dosłownie bądź w mali. W stronę zabawy i energii. Porzućcie nostalgiczne, miłe i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piękno domem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję ludzkiego bycia.”

Prace oceniane będą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.

A to już wiesz?  Finał loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”!

Zwycięzca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmę Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodę główną konkursu – trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.
———————-

Miejscem składania prac jestzakładka „7LIVES of fineLIFE IV” na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dzięki temu przebieg konkursu będą mogli śledzić tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.

Najlepsze prace nadesłane w kolejnych trzech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli się z tematami: „Szał”, „Francuski łącznik”, „Po drugiej stronie lustra”,można oglądaćna łamach magazynu fineLIFE.pl.

http://finelife.pl/7lives-szal-wyniki
http://finelife.pl/7lives-francuski-lacznik-zwyciezcy
http://finelife.pl/7lives-po-drugiej-stronie-lustra-wyniki

Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i „znaczek pocztówkowy”. Ukaże się sześć pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem czwartegozadania prezentujemykolejną pocztówkę.

Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu – domowi mediowemu Glossy Media.

Fotograficzna przygoda przed Wami. Zapraszamy do udziału.

Partnerzy 4 edycji konkursu:

——————————————————————————————–

Więcej informacji o konkursie na stroniewww.fineLIFE.pl, w zakładce 7LIVES.
http://finelife.pl/7lives

Już teraz zapisz się do newslettera fineLIFE.pl i bądź na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół konkursu.

Informacje dodatkowe:

fineLIFE.pl to internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą
o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010 roku. Na stałe z magazynemwspółpracują znakomici polscy fotograficy.

Wyniki oglądalności fineLIFE.pl – za marzec 2014 r.

– 134 570 Odwiedzin
– 125 442 UU
– 1 030 336 Odsłony
– 7,4 Strony/odwiedziny
– 00:07:40 Śr. czas spędzony w witrynie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy