LIFESTYLE Żywienie

„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury

„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury
17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w je w swoich obiektywach. Efekty kampanii „One Day. One World. One Trail” oglądać można już od 12 czerwca na stronie

Data publikacji: 2019-06-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury
Kategoria: LIFESTYLE, Żywienie

17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w je w swoich obiektywach. Efekty kampanii „One Day. One World. One Trail” oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.

„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury LIFESTYLE, Żywienie - 17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w je w swoich obiektywach. Efekty kampanii „One Day. One World. One Trail” oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.

17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki turystyczne i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w swoich obiektywach najpiękniejsze miejsca na Ziemi. 27 kwietnia marka Merrell zrealizowała zdjęcia do globalnego projektu „One Day. One World. One Trail” (Jeden dzień. Jeden świat. Jeden szlak). Efekty tej niesamowitej kampanii oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.

 

Ideą akcji było ukazanie – w sposób prosty, uniwersalny i bezpośredni – mocy szlaków turystycznych, które łączą ludzi na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu uczestników, powstały materiały video oraz fotografie, pokazujące jak wspólna droga zbliża tych, którzy mierzą się na niej z siłami natury. W projekcie wzięli udział prawdziwi ludzie, przemierzający ulubione zakątki własnych krajów i opowiadający o swoich doświadczeniach, pasji i zamiłowaniu do aktywnego spędzania wolnego czasu.

– Szlak jest tym, co nas jednoczy. Projekt One Trail jest tego najlepszym dowodem. – mówi Strick Walker, CMO firmy Merrell. – Mamy nadzieję, że materiał prezentujący dzień na różnorodnych trasach naszego globu zainspiruje innych do spróbowania swoich sił i pokaże, jak czerpać przyjemność z czasu spędzonego wspólnie na łonie natury – dodaje.

Kampania „One Day. One World. One Trail” powstawała na całym świecie. W gronie krajów zaproszonych to tworzenia tej wyjątkowej akcji znalazła się także Polska prezentując malowniczy szlak na Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.

A to już wiesz?  NOWE sosy sałatkowe Naturalnie smaczne! Knorr

– Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego globalnego projektu. Każda akcja zbliżająca nas do odbiorców to szansa na poznanie ich osobowości, potrzeb i oczekiwań konsumenckich – mówi Konrad Jarosiński, Brand Manager Merrell Polska. – One Trail to wyjątkowa kampania łącząca wszystkich pasjonatów aktywnego spędzania czasu. Polacy są ważną częścią tej społeczności. Dzięki zdjęciom, które powstały w naszym kraju, piękno polskich gór będzie miało szansę trafić do szerokiego grona odbiorców – dodaje.

Oprócz współpracy z fotografami i twórcami filmowymi z całego świata, przy tworzeniu projektu firma Merrell pracowała także z Camp4 Collective i Timem Kemple’em – współzałożycielem i dyrektorem studia.

– Świat daje nam niewiele języków, które łączą nas wszystkich. Wśród nich jest m.in. uśmiech i poczucie, że razem idziemy naprzód. Uchwycenie tych chwil w sposób spontaniczny i autentyczny było niezwykle ważne dla realizowanego projektu – tłumaczy Tim Kemple. Język, religia, stanowisko czy kolor skóry nie mają znaczenia, kiedy jesteśmy na szlaku. Wówczas jesteśmy sobie równi. Zrozumienie tej idei ma naprawdę potężny wpływ na nasze „tu i teraz” – dodaje.

Materiały opracowane w ramach akcji będą prezentowane na całym świecie. Filmy oraz fotografie pochodzące z 17 krajów, można zobaczyć na stronie onetrail.merrell.com już od 12 czerwca. Wśród miejsc odwiedzonych przez fotografów znalazły się:

   Argentyna, Patagonia
   Austria, jezioro Jägersee, Kleinarl
   Australia, Tasmania, Półwysep Tasmana, szlak Cape Hauy
   Kanada, Ziemia Baffina, Kimmirut
   Kanada, Canmore w prowincji Alberta, szlak wspinaczkowy Lady Macdonald
   Kanada, Kolumbia Brytyjska, szlak wspinaczkowy Terrace Mountain
   Chiny, Hong Kong, Lion Rock
   China, Prowincja Syczuan, rezerwat przyrody Mt. Siguniang
   Francja, Park Narodowy Les Calanque Marseyllevert oraz Sormiou
Indie, Kundalika Valley oraz Lohagad Fort
Wschodnie Indie, Nagalapuram, Andhra Pradesh
Włochy, Dolomity, szczyt Cima Capi, Riva del Garda oraz Monte Colodri, Arco
Nepal, obwód Anapurna
Nowa Zelandia, Wanaka, szlak Roy’s Peak
Peru, Caraz, region Ancash, jezioro Laguna 69
Polska, szczyt Śnieżka
Portugalia, Vicentina Route, Almograve to Praia da Amália
Szkocja, Pentland Hills w pobliżu Edynburga
Republika Południowej Afryki, Kapsztad
Szwecja, rezerwat przyrody Kullaberg, Höganäs
USA, Los Angeles, Sandstone Peak
USA, Kentucky, park Red River Gorge, Daniel Boone National Forest, szlaki Auxier Ridge
USA, stan Oregon, park Smith Rock, Terrebonne

A to już wiesz?  NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

 

„One Day. One World. One Trail” to kolejna odsłona tego wyjątkowego projektu. W listopadzie 2018 roku, Merrell zaprezentował pierwszą edycję projektu One Trail, koncentrującą się na 50 amerykańskich stanach. Była ona wstępem do kolejnego rozdziału akcji, rozpoczynającego się w czerwcu 2019, odkrywającego szlaki na całym świecie.

Więcej o tym wyjątkowym projekcie można przeczytać na: https://onetrail.merrell.com/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury LIFESTYLE, Żywienie - 17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w je w swoich obiektywach. Efekty kampanii „One Day. One World. One Trail” oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Żywienie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy