Marka Jeżyki wspiera polskie jeże

Marka Jeżyki wspiera polskie jeże
Warszawa, 05.03.2020 r. Marka Jeżyki wspiera polskie jeże Marka Jeżyki angażuje się w pomoc polskim jeżom. Wesprze finansowo ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo”, m.in. opiekujący się

Warszawa, 05.03.2020 r.
Marka Jeżyki wspiera polskie jeże

Marka Jeżyki angażuje się w pomoc polskim jeżom. Wesprze finansowo ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo”, m.in. opiekujący się osieroconymi jeżowymi maluchami. To pierwsza aktywność marki w ramach działań z zakresu CSR, które będą kontynuowane w przyszłości.

Jeżyki to kultowe ciasteczka najeżone bakaliami, które charakterystyczny smak zawdzięczają oryginalnej kompozycji herbatnika z wyjątkowo ciągnącym karmelem, świeżo prażonymi orzechami i bakaliami, w polewie z czekolady Goplana. Marka od lat cieszy się lojalnością konsumentów, którzy darzą ją szczególną sympatią i postrzegają, jako zaangażowaną i szczerą.

Uznaliśmy, że Jeżyki są na tyle silną marką, że mogą nieść ze sobą misję pomagania bardzo lubianym i bezbronnym zwierzętom, takim jak jeże. Do decyzji o wsparciu „Jeżurkowa” zainspirowała nas działalność charytatywna marki Rottlove, która regularnie pomaga organizacjom działającym na rzecz zwierząt. Z jej założycielką spotkaliśmy się przy okazji pracy nad autorskimi czapkami do naszej akcji promocyjnej – konkursu, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”- mówi Anna Kubicka, brand manager marki Jeżyki. Każdy, komu bliska jest idea pomocy jeżom, ma szansę wygrać m.in. unikalną czapkę na stronie www.goplana.pl, w akcji, która potrwa do 19 kwietnia.

Ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo” udziela pomocy jeżom po wypadkach, opiekuje się osieroconymi jeżowymi maluchami i zapewnia jeżom miejsce do zimowania. Darowizna od marki Jeżyki pozwoli uzupełnić wyposażenie medyczne placówki. Planujemy zakup ssaka medycznego, oftalmoskopu i mikroskopu. Jeśli zostaną nam wolne środki, wydamy je na karmę albo dodatkowe urządzenia, np. lampę bakteriobójczą lub oświetlenie medyczne – mówi Małgorzata Jaworska-Szwed z ośrodka. Więcej o działalności „Jeżurkowa” można dowiedzieć się tutaj: http://jezurkowo.primum.org.pl

Warszawa, 05.03.2020 r.

KONKURS
Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”

Marka Jeżyki zaprasza konsumentów do zabawy w wykreowanie nowego smaku ciastek. W konkursie, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”, każdy może stworzyć własny smak ciastek Jeżyki, a przy okazji zdobyć nawet 10 tys. złotych oraz limitowane, autorskie czapki Rottlove, które wspierają polskie jeże.

Aż do 19 kwietnia konsumenci mogą w konkursie skomponować własny smak ciastek Jeżyki. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone gotówką w kwocie 10 000 zł (nagroda główna) i 10×1000 zł oraz czapkami, które pomagają jeżom.

W ostatnich dwóch latach grono wielbicieli ciastek Jeżyki znacząco się powiększyło. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, by otworzyć się na gusta naszych konsumentów i dać im możliwość stworzenia nowego smaku, dokładnie takiego, o jakim marzą. Jednocześnie dzięki zaangażowaniu w konkurs konsumenci wraz z nami będą mogli wesprzeć ośrodek „Jeżurkowo”, który na co dzień zajmuje się ratowaniem polskich jeży – mówi Anna Kubicka, brand manager marki.

Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem strony www.goplana.pl. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach. W puli do wygrania jest między innymi 1000 unikalnych czapek z logo „Uwielbiam JE!”. W ramach akcji marka Jeżyki przekaże darowiznę na rzecz organizacji Jeżurkowo, pomagającej jeżom w Polsce.

Za koncepcję i organizację konkursu odpowiada agencja They.pl.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Producent: Colian Sp. z o.o.
Produkt: Goplana Jeżyki Classic, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.
Goplana Jeżyki Kokos, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy