Wiadomości branżowe

Kampania “Rozmowy” NescafĂŠ Sensazione CrĂŠme nagrodzona w konkursie EFFIEÂŽ Awards Brązowe Effie

NESCAFÉ Sensazione Créme, to kawa, która została wprowadzona na polski rynek w drugim kwartale 2010 roku i miała na celu nie tylko zawładnąć podniebieniem polskich smakoszy kawy, ale również umocnić markę NESCAFÉ na pozycji lidera w segmencie kaw rozpuszczalnych. Już w pierwszym roku jej pojawienia się na rynku, ilościowy udział rynkowy NESCAFÉ Sensazione Créme wśród kaw rozpuszczalnych osiągnął dość znaczący

NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme, to kawa, która została wprowadzona na polski rynek w drugim kwartale 2010 roku i miała na celu nie tylko zawładnąć podniebieniem polskich smakoszy kawy, ale również umocnić markę NESCAFÉ na pozycji lidera w segmencie kaw rozpuszczalnych.

Już w pierwszym roku jej pojawienia się na rynku, ilościowy udział rynkowy NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme wśród kaw rozpuszczalnych osiągnął dość znaczący poziom. Wyzwaniem było osiągniecie dalszego dynamicznego wzrostu udziałów ilościowych NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme na silnie konkurencyjnym rynku kawy rozpuszczalnej.

W codziennym życiu szukamy chwil, które można spędzić z bliskimi. Kawa NESCAFÉ Sensazione Creme stworzona jest po to, by uprzyjemnić te chwile. Jej niezwykle łagodny smak i naturalna kawowa pianka sprawiają, że ta kawa jest idealnym towarzyszem długich rozmów z przyjaciółką, mężem, czy mamą – Katarzyna Kołodziej, Product Group Manager w NestlĂŠ Polska.

Dlatego też komunikacja kawy NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme została skierowana do kobiet w wieku 25- 40 lat, mieszkających w miastach, otwartych, ciekawych świata, aktywnych zawodowo, wybierających znane marki, ale jednocześnie poświęcające wiele czasu rodzinie, przyjaciołom. Chcieliśmy z komunikacją dotrzeć do osób poszukujących kawy delikatnie pobudzającej, idealnej na spotkania i rozmowy z przyjaciółkami.

Podstawą komunikacji NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme było wykorzystanie ciekawej konotacji pomiędzy piciem kawy i szczerymi pogaduszkami przyjaciółek. Nasza komunikacja była bardzo blisko konsumentki i jej codziennego życia, pokazywała typowe sytuacje, w których przyjaciółki czerpią przyjemność ze spotkań i rozmów przy kubku NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme. Kampania synergicznie wykorzystywała telewizję i internet jako główne źródła komunikacji. W telewizji wykorzystaliśmy szeroki wachlarz stacji, gwarantujący zbudowanie najszerszego zasięgu. W internecie wykorzystaliśmy sponsoring dwóch kobiecych seriali – “Przepis na życie” i “Prosto w serce” – oraz emisje spotów przy innych kobiecych programach. Zasięg kampanii oraz precyzyjne ulokowanie komunikacji w otoczeniu starannie wyselekcjonowanego kobiecego kontentu pozwoliły na zbudowanie wysokiej świadomości i odpowiedniego wizerunku produktu.

A to już wiesz?  Konferencja prasowa - 06.10.2004

Okazuje się, że czasami najprostsze rozwiązania okazują się najskuteczniejsze. Zupełnie niewyeksploatowany dotychczas insight dotyczący kobiecych spotkań przy kawie, w połączeniu z delikatnym charakterem naszej kawy, okazał się kluczem do sukcesu. Zbudowana na nim komunikacja dla marki NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme spowodowała sensacyjną zmianę układu sił w kategorii kaw rozpuszczalnych – segment delikatnych kaw z cremą dzięki NESCAFÉ Sensazione CrĂŠme wszedł na drogę dynamicznego wzrostu i rozkwitu.

Kontakt dla mediów:

Tomek Niedziela

Media Manager, MEC

[email protected]

Tel: + 48 22 11 33 000

 

Ĺšródło NestlĂŠ Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy