Wiadomości branżowe

Freixenet sponsorem uroczystej premiery filmu “Samotność w sieci”

W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach - Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu "Samotność w sieci" w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach

W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach – Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu “Samotność w sieci” w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.


Bestsellerowa powieść Janusza L. Wiśniewskiego, którą kupiło w Polsce ponad 350 tysięcy osób, a przeczytało kilkakrotnie więcej, została wreszcie przeniesiona na duży ekran. To kultowa już opowieść o miłości w wirtualnym świecie i życiu współczesnego człowieka, który otoczony jest nowoczesną techniką, jednak tęskni za prawdziwym uczuciem.


Reżyserem filmu, współscenarzystą i autorem zdjęć jest Witold Adamek. W rolach głównych wystąpili Magdalena Cielecka oraz Andrzej Chyra. W filmie pojawiają się ponadto: Agnieszka Grochowska, Kinga Preis, Maja Ostaszewska, Jacek Borcuch, Jan Englert oraz Janusz L. Wiśniewski.


Film wchodzi na ekrany kin 15 września br. na 120 kopiach.


[email protected]ść w sieci” to absolutny fenomen na rynku wydawniczym. Nie chodzi tu tylko o rekordową sprzedaż, ale przede wszystkim o dyskusje, którą toczą się wokół książki już od 4 lat. Kilkadziesiąt tysięcy osób wysłało do autora e-maile oraz rozmawiało o książce na czatach, blogach, forach oraz stronach internetowych. Społeczeństwo sieci uznało książkę za swoją, przeżyło i skomentowało ją wspólnie.


[email protected]ść w Sieci” to jednak nie tylko powieść o współczesnym świecie internetu, wirtualnych sklepów i SMS-ów, ale przede wszystkim klasyczna historia o miłości, tej jednej, wymarzonej, która wzrusza do łez.


“W sieci, jak w filmie – za prawdzie uznajemy to, co wydaje nam się szczere… Setki tysięcy czytelników ´[email protected]ści w sieci´ uwierzyło w emocje bohaterów powieści, bo odnalazło je w sobie samych. Taki też będzie film – różnorodny, bogaty w efekty wizualne i nowoczesne rozwiązania techniczne – ale przede wszystkim szczery… Bo mimo całej współczesnej wymowy, ´[email protected]ść w sieci´ jest uniwersalną, powszechnie zrozumiałą opowieścią o tym, co naprawdę łączy ludzi, o miłości.”
Witold Adamek


A to już wiesz?  Nowe wina z linii Mederano de Freixenet - Linea de Oro

Rekordowa sprzedaż powieści “[email protected]ść w sieci” (350.000), przewyższająca niemal dwukrotnie sprzedaż książki “Nigdy w życiu!” Katarzyny Grocholi (ok. 200.000) do momentu ekranizacji, pozwala sądzić, że również kinowe wyniki ekranizacji powieści Janusza L. Wiśniewskiego będą przebojem tego roku (film “Nigdy w życiu!” zobaczyło w kinach ponad 1.600.000 widzów).

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy