Graj w kolory z nowym ekspresem Inissia od Nespresso

Pomysł na pierwsze kawowe doświadczenie od Nespresso

Warszawa, marzec 2014 r. - Dostępność w radosnych kolorach, kompaktowe rozmiary, elegancki design i prostota obsługi - oto Inissia, nowe urządzenie od Nespresso. Wprost nie można oprzeć się radości z jego użytkowania! Ten ekspres sprawia, że ​​codzienne picie kawy staje się wyjątkową przyjemnością.

Inspiracją dla twórców tego uroczego ekspresu były: zabawa oraz pomysłowe, funkcjonalne rozwiązania połączone z wysokiej klasy stylem. Dzięki temu maszyna uosabia minimalizm w najlepszym wydaniu. Ciśnienie 19 barów oraz optymalne połączenie wszystkich funkcjonalności Inissii - m.in. odpowiedniej temperatury wody oraz jej ilości przepływającej przez kapsułkę - to gwarancja przyjemności z delektowania się za każdym razem doskonałą kawą.

Inissia zaprojektowana została z myślą o prostocie użytkowania. Jest intuicyjna w obsłudze i zasługuje na miano technologicznej perełki. Dzięki optymalnemu czasowi nagrzewania (zaledwie 25 sekund) pozwoli delektować się ulubiona kawą niemalże natychmiast. Zaprogramowane przyciski ułatwiają przygotowanie idealnej wielkości kawy, a tryb automatycznego wyłączania po 9-ciu minutach bezczynności czyni maszynę niezwykle energooszczędną. Ogromną zaletą urządzenia jest jego waga: to najlżejszy ekspres w ofercie Nespresso - waży jedynie 2,4 kg. Zastosowane w Inissii: duży pojemnik na zużyte kapsułki (mieści się ich 11) oraz zbiornik wody o pojemności 0,7 litra to dowody na to, że niewielkie rozmiary nie muszą wiązać się z kompromisem. Dodatkowo ekspres można uzupełnić o spieniacz do mleka - nowe Aeroccino3, a ruchoma podstawka pod filiżankę ułatwia przygotowanie zarówno kaw klasycznych, jak i mlecznych w wyższej szklance.

Dzięki bogatej palecie radosnych kolorów Inissia trafia we wszystkie gusta i jednocześnie pasuje do każdej, najbardziej nowoczesnej przestrzeni. Jej kompaktowe rozmiary sprawdzają się nie tylko w kuchni i salonie, ale także m.in. w hotelowym pokoju.

Nowa maszyna pojawi się na rynku w kilku kolorach. Dzięki dostępnym wariantom Inissia jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które cenią indywidualny styl i niezależność oraz nowoczesne wykończenie wnętrza. To również świetna propozycja dla szukających swojego pierwszego ekspresu – urządzenie pomoże przygotować dokładnie taką kawę, na jaką masz ochotę, a jednocześnie pozwoli na kawowe eksperymenty.

Inissia - w sprzedaży od marca 2014 roku - dostępna będzie w cenie 399 zł w sześciu stałych kolorach - czarnym (Black), białym (White), czerwonym (Ruby Red), kremowym (Vanilla Cream), pomarańczowym (Orange) oraz szarym (Grey). Nespresso przewidziało również dwie edycje limitowane ekspresu w odcieniu żółtym (Summer Sun) i błękitnym (Blue Sky). 

 

Nespresso Inissia – dane techniczne

Design ekspresu:

  • prosty o lekko zaokrąglonych kształtach i niewielkich rozmiarach
  • dostępny w kilku kolorach
  • logo Nespresso wytłoczone na boku maszyny
  • ruchoma podstawka pod filiżankę

Dostępne kolory:

  • biały (White)
  • czerwony (Ruby Red)
  • pomarańczowy (Orange)
  • czarny (Black)
  • kremowy (Vanilla Cream)
  • szary (Grey)

Funkcjonalności:

  • dwie programowalne wielkości filiżanki: espresso i lungo
  • automatyczne wyłączanie po 9 minutach bezczynności (może być zmienione do 30 minut)
  • czas nagrzewania: 25 sekund
  • 19-barowa pompa ciśnienia statycznego
  • najwyższa klasa energetyczna: klasa A

Specyfikacja techniczna:

  • wymiary: 12 cm x 23 cm x 32,1 cm​
  • waga: 2,4 kg
  • pojemność zbiornika wody: 0,7 litra
  • pojemnik na zużyte kapsułki: 9-11 kapsułek
  • pojemność zbiornika podstawki pod filiżankę: 180 ml

Partnerzy:

  • De’Longhi
  • Krups

Dostępność:

  • marzec 2014

Cena:

  • 399 zł

 

Informacja o Nestlé Nespresso S.A.

Nestlé Nespresso S.A. jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 60 krajach i zatrudnia  ponad 9500 pracowników. W 2013 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 320 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nestle-nespresso.com.

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top